Välkommen till vad som mycket väl skulle kunna vara en personlighetskris som tar sig uttryck i överdriven kroppsfixering

Hej och välkommen om du är här för första gången. Jag föreslår att du går till föregående inlägg och skaffar dig en grundläggande koll. Godbitarna är väl utspridda i tid och rum.
– Vad fan dillar du om, Per?
– Tyst på dig, jag behöver ditt fulla stöd idag, inte massa nervösa kritiska kommentarer! Ok?
– Godbitar utspridda i tid och rum. Hahaha. Men okej då, jag gör som du vill.

Nu har jag tränat två dagar i rad och inloggningslösen på jobbservern är "karlalfred". Det får man förmodligen inte berätta på internet. Men det passar ju väldigt fint i mitt nya tyngdlyftarliv. Till lunch åt jag dessutom räkor, broccoli, avocado, minikeso och två sjukt grova brödbitar. Efter träningen har jag druckit dunderhonung från en pulverpåse och läst Maximal muskeltillväxt.

Jag är förmodligen inne i en personlighetskris. Men jag trivs.

/P

PS Rätt blogg-sound track är Lorentz & M. Sakarias just nu. De har releasekalas i Stockholm ikväll. Jag är inte där. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0