Pinsamt pank och operativsystemsproblematik från yttre rymden

Hej, ledsen att jag varit lite borta, har inte glömt bort er, bara haft sinande inspiration. Helgen blev rätt ok, trots att lördagen närmast kan beskrivas som katastrof.
Mina pengar tog slut när jag betalade mina räkningar och det gjorde så ont att jag inte fixade att gå på fest. Jag hade sett fram emot fest jättemycket. Träffa lite gamla vänner. Hemmafest. Mitt bästa.
Ja ja, så kan det vara. Nu har jag lagt upp en ekonomisk plan för närmaste tiden, och den håller. Om jag snålar lite. Och igår söndag fick jag promenera och umgås med gamla vänner och ett litet barn som var festligt.

Bätsa, männsikor, itne. Jag kan inte längre skriva på maskin. Fyra, fem ord får bokstäverna i fel följd. Varje gång, hela tiden. Trodde att det hade gått över för jag har haft en sådan period tidigare, för tre, fyra år sedan. Men nej då, nu är det tillbaka. Tyder det på ett smärre systemfel i kokosnöten eller är det någon som signalerar från yttre rymden?

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0