En skrikande person tränger in i Pelletsmaskinens undermedvetna och skapar elände

Jag är seg i kokosnöten. På jobbet är allt som vanligt. Ia sitter och skriker/talar för sig själv/svär över kunder/småsjunger med lurarna på. 
Jag har i och för sig vant mig så det stör mig normalt inte längre. Men just nu gör jag det mest enformiga, tråkiga, banala, bingolottoartade man kan göra inom mitt gebit, så lite småbesvärligt är det nog allt ändå.
Funderar på att gå hem men biter ihop en timme till. Kanske kunde man tröstshoppa lite ...
Det har hänt en bra sak också. Jag trodde att jag skulle få runt 10 papp den 9:e feb. Istället får jag 17 papperslappar den 29 jan. Det är mer. Och tidigare.
Ikväll ska jag få göra något kul också. Det finns till och med två alternativ. Dessutom ska jag få träna. Det känns skönt, trots att jag har extremt ont i rumpan (som damtidningarna skriver, numera) efter igår.
God morgon, P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0