Är det det här man brukar kalla name dropping?

Det var hejdundrans hemma hos Stefan och Helena. Sedan gick vi till Anders och Erics Spy Bar-partaj. Under kvällen träffade jag (oj det här blir svårt) ... Karin, Katarina, Kristin, Emelie, Andréa, Klas, Kristoffer, Helena, Helen, Markus, Dolken, Stefan, Erik, Rayen, Ellen, Julia (oj, nu blir jag lite osäker, vad det Julia?), Petrus, Sakari, Hanna Fridén (hon var trevlig, vi snackade ett litet tag men fick nog inget vettigt sagt), en kille som hette Viborg i efternamn och var en riktig författare (han var också trevlig men jag orkar inte googla vem han är än, jag är bakis), Lisa (mitt ex, då började jag gråta lite lite), Anders Rydell, Eric Schüldt, Carolin och Sofia. Fan jag har glömt en person. Förlåt förlåt. Och ledsen att jag inte fick alla stavningarna rätt.

Kommentarer
Postat av: Emilia

ja VEM har du glömt!?!?! ;) roligt att läsa din blogg. tror jag bokmärkar.

2009-03-19 @ 12:14:24
Postat av: P

Haha, men tack!

2009-03-19 @ 17:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0