Tydliga instruktioner

Jag inser att det inte är något megaflow i bloggen just nu. Det är mycket och roligt på jobbet för närvarande. Jag gör en bilaga till ett magasin som någon tidigare gjort med vänster hand. Jag jobbar med båda händerna och då blir det generellt lite bättre. Dessutom har jag stor frihet. Några sidor kommer till och med att platsa i min mapp, tror jag.

Under tiden föreslår jag att du installerar firefox-tillägget All-in-one gestures, om du inte redan gjort det, och programmerar dina egna små figurer för att få saker att hända. Till exempel höger-ner för att gå längst ner på en webbsida, som jag har. (Det är en liten startsträcka att komma igång, säg en kvart, sedan tror jag att du kommer att vara fast för livet, jag är det.)

Sedan går du hit, använder din lilla figur och läser om hela bloggen från början. Du kan ha missat något väsentligt. Haha.

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0