Strömlösa shoppingvisioner utan hjärtklappning

Nu är det i runda svängar 30 minuter kvar tills "Jordtimmen". Jag har inte läst på så noga så jag kommer helt enkelt att slå av huvudströmbrytaren.
Jag tänkte ägna tiden åt att ta några fina stilleben av mina nya accessoarer inköpta på vintagemässan. Ett par skor som jag föll alldeles handlöst i kärlek med, en superlyxig scarf, två näsdukar oanvända i låda och ett ganska kitchigt skärp med fantastiskt spänne. Ni ska få se.
Hoppas att det är ok att förbruka ström från batterier mellan 20.30 och 21.30 bara ...
Sterarinljus kommer nog inte att ge nog ljus för de bilder jag tänkt mig, behöver blixt.

Annat. På bara 44 timmar utan nikotin har jag sänkt min normalpuls med 8–10 slag per minut. Ganska väntat. Men jag har också sänkt min uthållighetspuls med över 15 slag per minut. Det känns väldigt bra. Cyklade en halvtimme i bra fart med ordentligt motstånd på gymmet idag och kom inte upp över 133 i hjärtfrekvens på hela tiden. 150 brukar vara mitt normala.

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0