Snart ett dygn och en konstig sak på (helt jävla) fel ställe

Okej, nu kom jag in i en fas där jag är hungrig var nionde minut. Men det är inget jätteproblem. Om en och en halv timme har jag klarat ett helt dygn utan nikotin. Fyra guldstjärnor till mig!

Jag kan berätta en kul, om än lite strange och pinig grej som hände för några dagar sedan, men som jag inte vågat berätta om. Jag satt och duschade (ja, jag sitter oftast, utom när jag är stressad) och så var jag klar och började torka mig. Men då kände jag liksom att det satt fast något platt och konstigt mellan skinkorna.
Whut the fuck!?, var min första tanke och jag hann bli småfreakad i typ tre sekunder.
Sedan fick jag loss det platta och konstiga. En femtioöring. Förstås.
Men var kom den ifrån, och hur länge har den suttit inklämd där?

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0