Vaknade av mig själv för tredje dagen i rad

Dessutom i någorlunda rimlig tid. Tio. Helt ok om man somnade (också av "sig själv") två och var vaken mellan fem och sju. Tyvärr på halvslappt humör.

Idag är det dans igen. Förra veckan var det jag, en annan kille och 68 tjejer på danspasset. Den andre killen var förstås sjukt bra och en av ledartjejerna var så hurtig, piffig, allert och över toppen att man blev andfådd bara av att vistas i samma rum. Jag är inte lika nervös den här gången, men inte heller lika peppad.

Minneslista: Att blogga om
Nya blomlysrören
En av tre
Datorn
Rökstoppet
Problemet med mig. Och Lisa.
Talibs inspiration

 Återkommer, Pelletsmaskinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0