De finare sakerna i livet

Jag fick fina presenter. Det lönar sig att ha tårtkalas!
Av Stefan och Helena fick jag en experimentroman om kärlek från 1963 med extremt fint omslag. Formpressad kartongpapp och guldrelief. Den är på lättsamma 603 sidor. Men man får hoppa över de sista 218 om man vill. Det står så i boken.
Niclas, Niklas, Eriks och R:s presenter lär bli enklare att få i sig ...
Merci, grazie, gracias, tack.

Dessutom fick jag ha på mig mina nya vintagemanschettknappar (suuug på det ordet, noll Googleträffar!)
Bara en sån sak ...


Exklusivt franskt, exklusivt italienskt, exklusivt argentinskt intellektuellt.


Guld och läder för hela slanten.

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0