T+ 13 dagar, 12 timmar, 72,0 kg och en tillönskan om en synnerligen behaglig påsk till er

Jag lyckas alltså sluta röka utan att gå upp ett gram i vikt. Åtminstone än så länge. Snartast tvärtom. Om tolv timmar har jag två veckor. Mitt rekord senaste 13 åren är 20 dagar i rad utan någon cigarett. Men om nu någon oroar sig för att jag skulle "falla dit" kan jag lugna er, gör inte det, det finns inte en chans. Och det beror inte på att en jättestark muskelbyggare på jobbet har hotat med att spöa skiten ur mig om jag börjar om, eller att receptionisten sagt att hon aldrig mer skulle tala med mig. Det beror bara på att jag bestämt mig.
Och jag kan vara ganska så bestämd ibland. Anyone who cares to disagree? Hahaha, tänkte nästan det.

Nu drar jag till Blåkulla i fyra dagar och lämnar www utan barnpassning. Och kom ihåg, även ägggggulan ska ätas upp ungdomar, även ägggggulan.

Glad påsk, mina läsare (ni är i sanning inte många, men ni är galet trogna)!

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0