Räta upp stegen mot huset igen, för det här känns vingligt!

Jag vet inte. Jag har inget jobb igen; det är nästan två månader tills nästa planerade uppdrag. Allt det roliga på www känns som att det tog slut för tre veckor sedan. Marie skriver inget längre på sin blogg; alla tv-serier som förut var bra suger plötsligt elefanttask. Min blogg är ungefär lika spännande som goudaost; sommarens varmaste period - april - är uppenbart long gone. Jag borde starta min piratplanteringen nedanför balkongen men orkar inte, hade tänkt sätta mynta och översvämma Kungsholmen. Men vad är väl ett skämt? Och var finns nikotintrösten när man behöver den? Nä, inte under sängen heller.
Men jag ska få åka bort på äventyr på onsdag. Kanske fokuserar jag bara på fel saker. Om du tar tag där och bara puffar litet så kanske det går att räta upp den här vingliga stegen.
Försök att läsa rubriken på bredast möjliga umemål: rrrääääta upp stegn mot huse igen, fördethär känns vinglitt! Då blir det om möjligt ännu mera besynnerligt.
Tjillivippen.

/P

Kommentarer
Postat av: Anna

Goudaost är gott.

2009-05-12 @ 11:45:31
URL: http://annasanatomi.blogspot.com
Postat av: P

Det är inget fel på själva smaken (även om den inte är lika festlig som en Svarta Sara, en whiskeylagrad cheddar eller någon majestätisk kryddost.) Det jag mest har emot den är dess tendens att klibba fast vid osthyveln.



/P

2009-05-12 @ 12:38:32
URL: http://pelletsmaskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0