Läs Unni och inte mig för igår mådde jag typ bra men hade ont om tid och inget ord här uppe har fler än sex tecken men visst ser det här ändå något lite bättre ut?

Ledsen att det inte blev något bloggat under tisdagen. Hade fullt upp. Men kan meddela att jag plötsligt mår fina fisken. Typ torsk. Numera. Som tidigare kanske var lax. Eller röding. Alltså den fina fisken. Eller varför inte nypimplad stekt abborre? Det är gott. Kan jag säga trots mina vegoideal.

Har ett antal intressanta saker att dela med mig av, men inte nu.

Läs istället fildelande författaren Unni Drougges blogg, hon är nämligen både kul och bra.

/Per
___
PS. Gjorde några smärre förändringar i stilmallen på bloggen som jag hoppas ska underlätta läsningen: Något större radavstånd på brödtext (dvs det här du läser nu), samt rubriker; något mindre avstånd mellan rubrik och brödtext; något smalare spalt generellt (kan ha gjort att någon rubrik nu är på fler rader än tidigare). Tog även bort den blå randen i överkant samt flyttade upp taglinen något litet för att den skulle linjera bättre i nederkant med p:et i pelletsmaskinen. Lade till ännu mera jag i vinjetten! Samt flyttade vinjetten ("pelletsmaskinen") något mer till vänster. Har tittat på förändringarna i två webbläsare nu, och det har i alla falll inte blivit sämre. När kommer InDesign som webbapplikation? För det här var inte roligt alls. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0