Nu går flyttlasset!

Exakt, som några anat... Nu flyttar jag! Till lite finare sida, med färre annonser på fel ställe.



HÄR HAR DU MIN NYA ADRESS: HTTP://PELLETSMASKINEN.WORDPRESS.COM

VÄLKOMMEN!



Det bjuds på smasken redan i första inlägget!

Jag har inte fått med mig kommentarerna, men kommer successivt att flytta dem manuellt, samt skriva att jag gjort det. Allt annat härifrån tycks jag ha fått med mig; bilder, inlägg och länkar. De stod att man skulle tacka dem som gjort programmet som hjälpte mig att flytta. Så då gör jag det.Tack http://blogg-se-till-wordpress.gern.se, väldigt tydliga anvisningar!

/P

Kommentarer
Postat av: custom paper

People should respect the laws. Government created them to regulate public life.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0