Hej då från mig

Det här blir mitt näst sista blogginlägg här. Jag hade ju lovat en liten presentation av mig själv. Så här kommer den:
Jag heter Per och är 35 och inte det minsta bisexuell. Det händer att folk undrar. Jag har liksom anammat en ganska metrosensuell attityd här i livet. Hård och okänslig, nej serru, det är inte jag det. Att jag sedan trampar folk på tårna ibland, ja det är jag till evighetens dagar ledsen för. Det är verkligen inte min mening. Grodorna som hoppar ur min mun hoppar ur när det blir fullt. Så är det bara. Idag var det tänkt att jag skulle få en ny psykolog. Så blev det inte, hon som skulle bestämma var hemma och vabbade, som det så fint heter. Nu drar jag istället till Tumba och dricker öl. Det ni, går inte av för hackor.

Må och mys!

/P

Kommentarer
Postat av: Victoria

Du är helt perfekt herr Pellets. Vi gillar ju inte machotöntar, vi intelligenta människor. Och vill bara tillägga att jag hela livet kämpat emot att såra andra. Men det går bättre nu. För att jag mognat och både lägger mer eget ansvar på andra. Och lugnat mig lite. Och inte heller är så känslig längre, inte så illrädd att säga fel. Hoppsan. Ibland blir det som det blir. Vissa älskar en för det. Och det är dem man ska fokusera på. De skulle inte vilja vara utan. Det vet jag. <3

2010-03-07 @ 14:35:18
URL: http://tankarilosvikt.wordpress.com/
Postat av: custom essay

All people have rights for self-expression. It's necessary for everyone to be happy.

2011-12-13 @ 14:43:15
URL: http://custom-essay.ws/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0