En bortkastad dag i livet

Precis när jag trodde att jag hade kläm på sakerna och tingen slog det till. En sådan där helt oförklarlig ångestdag då jag inte fixar nånting (fast jag har betalt mina räkningar!). Har inte ens lyckats krysta ur mig något till bloggen. Och inte velat ha haft kontakt med folk. Gick inte till jobbet (behövdes iofs inte men...), städade mycket lite och läste inte bok. Så vad gjorde jag? Inget. Hade ångest. Och nu beror den ju inte på alkopopsen eftersom jag knappt förtärt sådana. Jag kan fan inte förklara det, och det stör mig. Kan det vara kaffet? Inte fan kan det väl va så jävligt. Inge kaffe imorgon, så får vi se. Sov gott, kära läsare. Imorgon är en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0