Nejnej. Nej. Neee ... ej!

Alltså såhär. Idag har jag lärt mig en ny sak. En ganska jobbig sak. Det har inte riktigt sjunkit in än men jag är på väg mot acceptans. Hur är det de säger om de fem stegen? Vägran, ilska, förhandling, depression och acceptans.
Vad är det då jag har lärt mig? Jo, alltså, såhär då typ, .... nä, jag orkar inte riktigt prata om det än.
- Samla dig nu, tönt!
- Jamen okej då.
Ni vet en sån där ölj som man kan lägga upp fötterna i. En fotölj. Nu visar det sig att det inte alls är en fotölj utan en fåtölj. Jaha, och vad fan är en fåt då, tänker jag? Hm, jag vägrar inse att jag har fel. Vägrar!

Så nu blir det till att gå igenom hela bloggen. Jobbigt. Enda trösten är att 42 000 andra har gjort samma fel, som det tycks.

Tack till Ida som påpekat denna pinsamhet. I mina ögon är den största komplimang man kan få att någon rättar korrektur i bloggen.

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0