Den som väntar på något mörkt ... får fortsätta vänta

Det kommer snart nya inlägg och jag ska försöka ta mig tillbaka till när jag skrev som bäst. Inte mörkerdravlet och ideologitramset från senaste veckorna. Men inte riktigt än. Håll ställningarna och dra in syre i lungorna för ytterligare några dagar. Nu är sommaren snart här med full kraft och jag är redan knallröd i pannan av strålarna från den multipla vätebomben på himlen i syd. Låt ljuset skingra mörkret! Orcher bort bort – fulingar!

Jo, det är väl klart att det fortfarande blir grått och mulet här på bloggen då och då även framledes, tro inget annat. Det är ju ändå allas vår Pelletsmaskinen som författar, vad trodde du? Men vi ska försöka hålla en något mera lättsam ton, även när det känns svårt. Verkligheten är ju liksom inte lika festlig som fiktionen.

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0