Att skämta om det som gör ont

Jag tycker typ att skämt om sexredskap är det roligaste som finns. Det här är andra gången jag länkar till Magnus när han är inne på området. Vad kan det bero på? Min uppenbara nervositet goes fascination goes förtryckt libido? Att jag blir så nervös att jag börjar stamma varje gång jag vill idka sexualumgänge? Att jag i snitt idkar sexualumgånge en gång per millennium (titta man minns fortfarande hur det stavas – två l, två n)? Att jag är en brunstig oxe intryckt i en liten pojkes ömmande kropp? Eller helt enkelt bara att det är väldigt roligt?


Ett bra sätt att hålla ordning på dina träningsredskap - Gymleco handtagsvagn.

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0