Två personer som inte borde dyka upp, dyker upp och börjar fnittra

Jag drömde att Magnus E och Carina kom och hälsade på mig. Det säger förstås inte er någonting, så låt mig ge mig på en analogi.
Tänk dig att Jodie Fosters lillasysters pojkvän och den enda tjej du aldrig pratade med från dramakursen 1998, som aldrig träffat Jodie Fosters lillasysters pojkvän, plötsligt dök upp vid dörren och ville att du bjöd på våfflor. Eller att randomkillen du förlorade mot i schack på torget i Prag på tågluffen 1995 och tjejen som du var förälskad i vid millennieskiftet, förutom att det var hennes bästis lillasyster, dök upp vid dörren och ville sälja blåbärsmuffins. Typ så.
Vad fan gjorde de i min dröm??

Nästan direkt de kommit lade de sig på sängen och började fnittra. Så det fanns helt klart definitivt tveklöst ofrånkomligen något sexuellt över det hela. Kanske lider jag brist på något. Kanske skulle dessa två personer bara rensas ut ur systemet. Jag vet inte.

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0