T+11h20min, 72,2 kg, glad i hågen

Än så länge går det bra. Morgonritualen var lite svår, men som tur är har jag noterat att kaffe är bra. Tidigare trodde jag att kaffe (tillsammans med tex whiskey, stunden efter måltider, stunden efter sex, öl, alkohol överhuvudtaget, båtåkning, etc) tillhörde en av sakerna i livet som man var tvungen att "återta". Det vill säga avidentifiera, avassociera från kopplingen till rökning. Så var inte fallet. Kaffe kan tvärtom dämpa röksuget.

Lite nervös är jag fortfarande, men ännu mer peppad och lycklig faktiskt. Jag ska ALDRIG MER RÖKA EN CIGARETT.

Om en stund kommer jag att börja störa mig på damen på jobbet som heter Ia och pratar för högt, för besvärligt och med gävledialekt. Det blir svårt att stå ut med, men jag har ett par feta hörlurar som skärmar av det mesta, dock inte Ia.

Tänker bara jobba till fyra idag. Sedan ska jag träna det första av sju pass som är inplanerade. Det blir bål, ben idag; axlar, kondition lördag; bröst, armar front söndag; kondition måndag; mage, armar baksida tisdag och lätt röndsmörjning all around onsdag och torsdag. Sedan två dagar vila.

Nu ska jag rita ett omslag till mitt magasin. Rita betyder layouta, "dra upp generella linjer för" utseendet, på vårt fikonspråk.

Håll nu upp hakan och se er själva stolt i spegeln, ungdomar!

/P

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilket bra beslut! Grattis och LYCKA TILL!

2009-03-27 @ 13:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0