Ström av mer eller mindre medvetande

Fredag natt. Tänker på Lisa. Inte roligt. Fin tjej. Saknar. Sova eller träffa Marcus? Jag vet inte. Korta meningar. Sista helgen med rökning. Kanske borde göra något. Jag en ungdom. Borde vara vuxen. Ska vara med famlijen imorgon. Roligt men inte spännande. Behöver spännande. Blir omotiverad annars. Vad går livet ut på? Stor fråga. Barn? Trivas? Se det fina i varje dag? Bli något? Överleva? HItta gud? (verkar osannolikt.) Göra det man trivs med? Förmodligen. Vad är det? Bara plantera kakutsar? Blir enfomigt. Vara sig själv? Roligt varannan dag. Vara någon annan? Går inte. Jag är jag. Skriva blogg? Förlösande men inget mål. Tänka? Jo tack, ofrånkomligt. Klockan är elva. Jag har tråkigt. Jag gör något. Tack och hej.

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0