Nytt stycke i livet men inte i texten

Nu har jag ätit lunch och då var det jobbigt i .... ja, det är typ jobbigt nu. Men jag tröstshoppade en sportvinterjacka på lunchen. Det var onödigt men lite bra. Den är från Tuxer och efter att jag gjort statistikrapporter om sportbranschen i över en månad i början av årets så vet jag att Tuxer håller en kvalitet strax under medel för konfektionsleverantörer i sportvärlden. En ganska skräpiga jacka med andra ord, men jag kommer ju bara att använda den en eller två gånger per år. Och så kostade den bara 300. Svamlar jag? Oh, ack, ja, jag babblar och pladdrar. Tar fokus från något annat. Svamlar vidare. Nytt stycke? Nej för fan! Istället en punkt. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0