I morgon är det invägning

Tre månaders väntan är över. Idag hittade jag en personvåg som matchade mina kriterier. Ganska snygg, sjukt billig och en produktkvalitet som lämnar en del i övrigt att önska (vad kan man förvänta sig för 89 kronor på Överskottsbolaget? Jag fick leta igenom sex kartonger innan jag hittade ett exemplar som inte var repat redan på förhand.) Jag har testat att den fungerar och kan säga redan nu (med dunjacka, jeans, plånbok, mobiltelefon, skrammelmynt och skor) att den verkar vara en glädjemaskin. Verklig invägning sker i morgon bitti. Jag kommer inte att bespara er några detaljer.

/P


No name-skräp från ÖB, tillverkad i ... tada ... framgår inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0