73,5 kg, vädret får inte godkänt, det svärs och lever rövare, men allt är egentligen ganska mysigt

Det kostar runt ett kilo att ha matorgie. Jag åt tre middagar igår/i natt. Spenat med light-crème fraiche-sås till fullkornspasta x2 och rågmackor med räkor och ägg (javisst, nyttiga grejor, men ändå) (och javisst, jag äter numera räkor nästan på heltid, trots att jag har kvar mina vegoideal.) Sedan tryckte jag en påse popcorn, mindre nyttigt.

Var det någon annan än jag som tyckte att vädret inte var speciellt vänskapligt igår? Hur man än vred och vände sig, var det gråslemmig snöstorm rakt in i ögat – utan att det ens snöade speciellt mycket.
Inte fan är det särdeles mycket mer festligare idag.

Är det någon annan än jag som noterat att svordomarna gått upp med tusentals procent i bloggen sedan ungefär ett dygn tillbaka?

Är det någon annan än jag som faktiskt klarar sig utan cigaretter? Det här är magi.

Nu ska jag raka mig, så att jag kan bli fin på bild.

/P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0