72,3 kg, en stilla undran från en okänd röst, ett försvarstal eller två och en bild som ska föreställa en besatt man

Fyra dygn och elva timmar! Och nu på förmiddagen saknar jag dem mer än någonsin. Men det går över och det vet jag.

– Jo, hej det är jag igen. Jag har legat och tänkt. Om det såg ut sådär i din hall, hur ser då resten av lägenheten ut?
– Nej, den är välstädad och i toppskick.
– Verkligen? Du har inte lämnat fyra objektiv från dina lilla fotosession och en ganska stor hög med godispapper på matbordet, inte diskat på fyra dagar och spritt ut dina tröstinköp över hela lägenheten och skapat ett ganska rörigt intryck?
– Nej, jag lovar!
– Kan du kanske ta en bild och bevisa det?
– Ja, asså, jag måste rusa till jobbet nu, men sen, jo jo asså ... jag lovar.

Här är en bild av mina länkar och anteckningar till TED-föreläsningar. Jag är ganska obsessed. Jag vet inte om någon har klickat på någon av mina länkar, om någon annan överhuvudtaget tycker att det är spännande? För mig har det varit den största upptäckten i år. Det känns som att man får umgås med de smartaste i hela världen.

Jag är ganska bra på att gå in ordentligt för något, när jag går in för något.
Ordentligt.
Första tredjedelen av första sidan, samt sista en och en halv sidan
är presenterade på bloggen. Resten är godbitar jag sparat. Dåliga eller
ointressanta föreläsninga har jag lämnat åt sitt öde.

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0