Ljusglimtar i lördagsmörkret

Efter att ha följt nådiga luntan nedan i fyra dagar, har kroppen återfått sin normala rytm. Inte fucka upp genom att vara helgvaken till fyra, fem nu, Per. Inte!

Morgonchattar med R. Hon skrev hej, sedan har jag fyllt en hel chattruta med osammanhängade bladder. Åh, hon är så bra. Jag vill också hitta en sån tjej. Fast kanske minus att hon inte svarar, och det något uppe-i-det-blåiga över R. Fast hon får gärna ha barn. Jag vill också ha barn en dag. Med rätt tjej.

10:22am
Per
R, jag saknar dig, du har inte skrivit något på över tre minuter!

10:26am
Per
Du är en liten tease, R. Locka pojkar att bry sig om dig, och sedan överge dem!

10:29am
Per
Nu blir jag orolig, halkade du på badrumsmattan, sövde ditt ex ned dig med starka piller, tog din lilla fram stora köttkniven och gick till attack, satte du morgonbananen i halsen. Vad hände?

Jag är en ganska otålig chattare. Nu svarade hon, hon hade diskat.

Alla som känner mig har hört min ramsa om ett till tre. Jag (alla?) behöver tre saker. 1) Någonstans att bo. 2) En inkomst. 3) En relation. (Kan möjligtvis, periodvis, bytas ut mot en rad goda vänner och någon att ligga med. Men det är svårt att få ihop.)
Just nu har jag ungefär 1,5 av 3. Bostad, jobb men inte riktigt tillräckligt och noll att ligga med/laga middag varje dag med.

/Pelletsmaskinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0