Jag är minst lika kul. Och deppig

Kan den rubriken verkligen vara en bra anledning att skaffa en blogg? Kanske. Lite internetterapi har väl ingen dött av.
Idag hade jag ett roligt stausmeddelande på fejan. Lili och Sussie som jag haft på hjärnan sedan jag var på Friskis och svettis-dans förra torsdagen (oh, sporty me!) gav mig, dagen till ära, idén till "Obama can't you tell, if you want my love will you ring my bell".
För det fick jag två uppskattande kommentarer. Det gjorde mig glad.

Nu är det två månader och två veckor sedan allt det hemska och jag börjar lite lätt återhämta mig. Ok, lägenheten som jag städade i helgen ser återigen ut som något ur Dantes Divina commedia. Kanske inte från nionde kretsen i helvetet, men kanske någonstans kring den sjätte, där kättarna brinner. Dem tillhör jag. Stolt.

/Pelletsmaskinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0