Vaknar tidigt och ber en bön till automatiken

07.45. Personligt rekord i år. Helt utan alarm. Spinner som en katt och hyllar återigen den stränga boken som jag skrev om i början av bloggen - "Sömn, sov bättre med kognitiv beteendeterapi". Tack.

Fortfarande i valet och kvalet om bloggen och offentligheten. Som min vän E sa: "Det är kittlande, men är det verkligen så bra för dig, Per? En dag kommer du att avslöja för mycket". Tja, jag har ju inte riktigt några problem med det. De som gillar mig får gilla mig för den jag är, och det är en person som då och då säger för mycket.

Igår införde jag kommentarsförbud för mig själv i en vecka på alla andra bloggar. Jag blir alldeles för engagerad och personlig. Inga kommentarer på andra bloggar. På en vecka!

Så, god morgon, vi tackar den på intet sätt allsmäktiga automatiska biolgiska utvecklingen för ytterligare en stund på jorden. Se till mig som liten är. Amen.

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0