Uppstyrd bongotrumma på Spotify får kommentar (nä, det har inte täckning i texten!)

Nu har jag 48 timmar uppstyrt och planerat framför mig. Det känns bra. Träna, mIddag, sova, fika, partaj.

Jag har ännu inte fallit för Jenny Wilsons nya skiva Hardships!
Jag älskade den förra, älskade. Men hittills tycker jag att det låter för mycket bongoballad.
Bongotrumman och alla dess kusiner är inte tänkta för ballader. Tycker inte jag, då. Bongotrumman är bra när man vill skaka bakdel. När man vill vila huvudet är flügelhornet bättre. Bongotrumman och flügelhornet är inte kusiner. De är snarare som ryssar och amerikaner på åttiotalet.

Vill också gratta Spotify som – åtminstone för närvarande – tycks ha löst problemet med det lilla tjuvprogrammet.

Snart är det väl dags för mig att få en ny kommentar, tycker ni inte?

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0