I väntan på jobb, småbrudar och snö

LIllbruden på jobbet som är söt som få och värsta glada kundsmörjaren har inte gjort sitt jobb igen. Det vill säga inte mejlat mig. Hon, och bara hon, sitter på typ 30 timmar jobb åt mig och här sitter jag och har inget att göra. Hon har lovat i en vecka nu, och för varje timme ... tar jag betalt. Clever. Hon kommer typ att få bassning. Men ändå, värst för mig tycker jag, jag har inget att göra.

[Allt härifrån ...







... till hit, är borttaget efter en vädjan från en av de inblandade.]
Tjejer i trettioårsåldern ska vara lite desperata och inte så kräsna, säger jag, lite lätt sexistiskt. Kanske talar jag i egen sak?

Något helt annat.
Så här såg farsans garage uppe i norr ut i helgen. Snö är fint. Men nu har vi det ju i Stockholm också. Min förvridna lilla tall som jag hittade i skärgården i somras som står som bonsai ute på balkongen är helt täckt i snö.


Pappas garage.


Balkongbonsai.


/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0