Tårta!

I morgon tisdag är det tårtkalas. Jag har gjort de allra finaste tårtor jag kan. Alla som vet var jag bor eller kan kontakta mig är välkomna. Klockan sju. Present är överflödig (eller så köper man en liten flaska dyrt på systemet. Jag önskar mig också en slickepott - bra att ha när man gör tårta.)

Jag hade tänkt skriva "Hundra år av ensamhet" med vaniljsås på chokladtårtan, men vet ju så väl att ingen annan utom jag uppskattar den typen av dråplig, självironisk humor. Så jag avstod. Å andra sidan är det ju min dag, så jag borde ha fått bestämma.
- Nu gör vi detta till en tillställning i glädjens tecken, Per!
- Ja, ja, okej.

Jag har i alla fall tränat två dagar i rad. Hårt. Så jag får äta hur mycket tårta jag vill!


Exotisk med björnbär, klassisk hallon och choklad och banan.

Så, välkomna!

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0