En helt vanlig middag, med snack om ditt och datt, med de finaste

Det var bara bara jag, E och R, mina nuvarande närmaste (ååååh, jag har svårt att pricka rätt på tangenterna) som sammanstrålade och pratade om ditten och datten. Ligga, relationer, humor, ditt .... och datt. Som sagt.
Att umgås med "en relation" är givande, de kan vara sig själva, blygheter intakta elller släppta (just det här paret är ganska "recent", so let it be known. Vi har aldrig sett en mer städad fönsterputsare .... )
Vem vill man ligga med? Vad krävs? Stilighet versus intelligens? Ärlighet, egenhet? Vadsomhelst, klarsynthet? Kopieringskreationism, klingonism? Männniska, maskin?

Jag är rätt säker på vad jag vill, men är du?

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0