Pelletsmaskinen dricker rött vin från Frankrike två dagar i rad. Var ska detta sluta?

Vilken jäkla drapa jag lyckades häva ur mig på fyllan i natt. Jag kan i alla fall inte förstå mer än tre fyra ord. Vad fan är kopieringskreationism, eller vad det nu stod?
Det jag borde skrivit var: Jag började gråta när jag insåg att en väninna inte hade kommit på allt det intelligenta hon skrivit, utan bara kopierat det någonstans ifrån. Vilket jag borde ha insett. Jag tyckte att hon var årets geni.
Jag gillar att gråta på fyllan. Det är förlösande.
Nu är det jag som blir bjuden på middag. Gissa hos vilka? Jodå, E och R!
Så det blir två dagar i rad. Idag ska vi även försöka ta oss utanför lägenheten, vilket vi inte gjorde igår.

Jag återkommer med idén från i natt en annan dag. Den är fortfarande ganska bra, om än kanske lite för utlämnande. Samt givetvis stulen.

Håll nu hårt i galoscherna, ungdomar!

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0