Knappt godkänt men ändå värd leksak

Jag fick knappt godkänt av Hassan. En "varning" hade utvecklats till "nu lagar vi", och en gammal lagning hade fått en spricka. Laga, sa Hassan!
Det fick jag veta på sju minuter för 470. Nästan prisvärt. Kostar 1050 att laga. Helt klart prisvärt, säger jag.
Men vad kort han är, Hassan, min egen tandläkare. Typ en och femtio. Har aldrig tänkt på det förut. Men han når långt in i munnen med den otäcka hovkratsen.
Han hade dessutom fått en ny fin datastyrd stol som kändes väldigt Star trek. Blå var den. Och bidrog starkt till att göra 470 prisvärt.
Efteråt fick man en leksak. Men man fick köpa den själv. På Järnia. För 129.

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0