Kärnkraftsterrorism, feltänk och dålig kompensation (Blandat strunt hade också varit en rubrik)

Jag undrar lite lätt. Varken ironiskt eller av rädsla, bara rent tekniskt. Vad händer om man man störtar en Boeing 767-400 i ett kärnkraftverk? Är det lugnt, eller kommer det ut farliga saker då?

Nu sitter jag på jobbet och trilskas med uppgifter som jag fått i arv, av personer som har tänkt fel från början. Då är det lätt att tankarna glider iväg.

Igår skulle jag ha gått på någon typ av date. Av det blev intet. Vad jag gjorde istället, undrar du förstås nyfiket. Svar: Läste bloggar till alldeles för sent.
Jag är dum. Men inte elak.

Nu ska jag åter koppla in lurarna och försjunka i Piraträttegång, tidernas ljudbok.

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0