T+ fyra veckor banne mig exakt (om nu inte uppkopplingen blir *läs på norska* totalt fucketupp)

Det har varit svårt och tungt och besvärligt och hemskt, men det har också varit skönt och roligt att se att till och med jag tycks lyckas. Det har varit en hiskelig resa som ännu inte är över. Upp och ner. Men inte lika jobbig som jag var beredd på. Tre eller fyra gånger har jag till och med druckit alkohol. OCH ÄNDÅ INTE RÖKT. Fyra pelletsmaskiner i betyg till mig! Exakt just nu, fyra veckor efter rökstopp. På måndag får jag den femte och sista pelletsmaskinen. Jag har så väl förtjänat den. Och ändå är resan inte över. Värst hittills är att jag inte helt fått tillbaka min koncentration och hastighet i jobbet. Vi får hoppas att det kommer snart, för jag håller på att ledsna.

/P

PS. Hela dramat kring mitt rökstopp kan man nu ta del av under kategorien SLUTA RÖKA. Det har blivit ett antal inlägg ... DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0